utorok 7. júna 2016

rastie

Jeden aj druhý šuhajko, náš dom a s ním aj moja radosť a také tie príjemné starosti. Rastie moja chuť i nedočkavosť ako si to bývanie budeme tvoriť a vymýšľať čo, kde, ako a čo s čím dokopy. Nevydržala som a starú školskú pomôcku som už teraz musela zavesiť do detskej izby. V zálohe mám ešte iné, ale tie pôjdu až do nového. Čakala som reakciu typu...prečo ťahám školu domov...no nič také sa nekonalo. Timko sa nám rozkreslil a každým dňom rastie aj jeho chuť stále niečo tvoriť (napr. aj neporiadok:). Vznikla už aj prvá knižka a prvé graffity, pretože "chcem byť ako starší brat". Ten sa rozkreslil tiež, chvalabohu (a spolieham na to) že len na papier. Vedieme o tom dlhé debaty, prečo graffity áno a prečo nie, čo je ešte umenie a čo už nie. Ťažké debaty, ťažké teenegerské obdobie, niekedy je to boj.




6 komentárov:

Ďakujem za milé odkazy!