nedeľa 5. júna 2016

oranjeééé

Takmer po roku opäť spolu s Jankou a Rosou. Rovnaké miesto, ale o mnoho lepšie počasie. Na pikniku Oranjeééé vo Veľkej Bystřici. Opäť výborné jedlá, pivko, domáca zmrzlina, limonáda a ako bonus spálené nosy, niekto nohy, niekto ramená:) Rosa prišla na Blší trh ešte s horúcou knižkou pre deti a ich rodičov, ktorú si môžete kúpiť tu a ja som mala tú česť zdieľať s ňou predajné paletové hniezdočko. A aby sme sa navzájom dopĺňali, špeciálne pre túto príležitosť som ušila textilné hrkálky a detské recy batôžky. Ešte nejaké ostali, takže v prípade záujmu kľudne napíšte. Bolo nám s vami výborne, stále mám pocit, že sme si nestihli povedať všetko, že ten čas letel a ja by som tak rada rozobrala všetky tie "holčičí" témy. Dúfam, že sa čoskoro vidíme opäť:)


17 komentárov:

  1. Saši, brzo naviděnou! Bylo to fajn...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ste skvelí vospolok(aj s polovičkami):-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem byla tak oslněná sluncem (asi) a Rosinou knihou (rozhodně), že jsem si zapomněla pořádně prohlédnout ta úžasná chrastidla!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je mi to jasné:D ale poslať môžem aj do ČR, poštovné vychádza celkom v pohode, keďže hrkálka je ľahučká a malá:)

      Odstrániť
    2. Tak já ještě uvidím. Ale vypadají fakt moc hezky :)

      Odstrániť
  4. Ty batůžky jsou super! Jste moc šikovná. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skunečné počasí a přátelé, co víc;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zdravím Vás, mohla bych se zeptat kolik vychází takový batůžek? Bylo by to spíš ale pro dospělou osobu - pro mne, sháním malý batůžek, je to vhodné? Případně zasílám email: filipkova.alena@seznam.cz. Děkuju! Alena

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!