sobota 2. mája 2015

prvá/marsala

Na začiatku bola spomienka, že kdesi u rodičov leží mamin starý Lucznik. To, že sa na Luczniku šije koženka jedna radosť je jasné. Potom prišla myšlienka ušiť kolekciu jednoduchých kabeliek. Nie čierne, ale s prichádzajúcou jarou - letom niečo farebnejšie. I keď farby, ktoré som na krásnych koženkách nakoniec zvolila sú asi trošku jesenné, no dajú sa v konečnom dôsledku nosiť celý rok. No a nakoniec prišiel nápad. Nové koženky nie sú predsa recy veci, takže muselo prísť niečo iné. Trefnejšie. Vymýšľala som názvy slovenské, anglické i rôzne slovné hračky. Nakoniec ostalo pri mene. Mojom mene. 
...a takto nejako to dopadlo. Môj prototyp maxi tašky vo farbe marsala, s dvojitým vreckom, s rozmermi 39 x 42cm. Vyžaduje si ešte nejaké vylepšenia a úpravy, ale musela som vám ju ukázať.  Ďalšie dve listové kabelky, so tmavošedou podšívkou, menšia 25x28 cm, väčšia 31x48 cm, obe ešte bez majiteľky. Ku každej vždy malý darček v podobe strapcového prívesku vo farbe tašky, ktorý možno odopnúť a zavesiť napríklad na kľúče. V pláne je ešte iný model kabelky, ale o tom inokedy.



34 komentárov:

  1. Bomba, super..krásne...aj ten outfit celý:))Tlieskam...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. joj to je láska na prvý aj druhý aj tretí pohľad :) budú sa dať kúpiť tie listové? prosím povedz, že áno :) aj tie sivé koženky vyzerajú skvelo....och je ťažké sa rozhodnúť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno tie sú na predaj:) kľudne napíš mail dohodneme sa. Veru aj ja som mala dilemu ktorou začnem a ktoré farby koženiek kúpim.

      Odstrániť
  3. Saši potrebujem od teba tú shopper ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné nie je problém, chcem ju ešte trošku vypracovať, takže sa ozvi na mail a dohodneme podrobnosti:)

      Odstrániť
  4. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Saska, ja dneska nezaspim!!! Tie tasky su uplne TOP!!!! aj ja som zvedava, ze ci budu sa dat kupit tie listove tasky??? mam zaujem :D
    p.s. a nemas nahodou este taku "Novinouvu" kozenku? Snivam o takej "novinovej" taske, aku si urobila tu: http://recyveci.blogspot.com/2015/03/mam-oblubene-noviny.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si poklad! Ešte určite ušijem, musím objednať materiál a vrhnem sa na to, pre Teba všetko!!! Zisťujem aj dostupnosť tej novinovej, takže sa ozvem. Bližšie info v maily. Pusa do Poľska:*

      Odstrániť
    2. Saska, Ty si poklad :) ja som len malicka, tichucka a trpezliva (hihihi) obdivovatelka Tvojich prac, Tvojho talentu a vsetkych peknych veci, ktore nam tu ukazujes! Peknucky pondelok zelam a slnecny cely tyzden, hlavne nech bude inspirativny :*

      Odstrániť
  5. Je překrásná!

    Ta koženka.
    Ta taška.
    Ta barva!

    A hlavně a nejvíc ta Saša!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Rosa ♥, myslím, že som sa pri Tebe ešte mala čo učiť! Potešila si ma...a keby si ma videla teraz ako tu sedím, tak myslím, že tá taška je omnoho šmncovnejšia:)))

      Odstrániť
  6. Super luxusní! Tlesky plesky tlesk!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka preveliká, toľko radosti mám takto na začiatku dňa!!!

      Odstrániť
  7. Ten stroj se mi strašně líbí! Ta taška taky, o barvě ani nemluvim... marsala mi přišla nejdřív nudná, ale ne na dlouho a teď se mi líbí moc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som bola malá zdal sa mi taký čudný, ale dnes som rada, že mi ho mamča dala:)

      Odstrániť
  8. Kabelky jsou parádní, ale že se jmenují listové, to je ještě parádnější! Kdepak psaníčka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem!!! No ak mám pravdu povedať psaníčko je podľa mňa oveľa krajšie slovo:) Žeby som začala písať príspevky česko-slovensky:)?

      Odstrániť
  9. Sipim, ze sa tu deju velke veci. A v buducnosti este vacsie! Krasne! xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A myslim, ze posaliet este viac s farbami by nebolo na skodu :)

      Odstrániť
    2. No snaha o niečo veľké tu je už sa jej len chopiť:) Dík za motiváciu!!!

      Odstrániť
  10. Jaj, ta maxi taška je naprosto dokonalá! A menovka taky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáši, menovka mi trošku narobila starosti, ale aj ja som teraz spokojná:)

      Odstrániť
  11. Barvička a hlavně kabelka je luxusní! Vždycky se koukám na světlé barvy, ale ta marsala na kožence je skvělá :). Připomíná mi to dědovu cestovní kabelu v této barvě. Musím se po ní podívat ;)
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem!!! Vo mne chvíľami evokovala sedačky zo starých vlakov, ale tie ani zďaleka nemali takú krásnu štruktúru:)

      Odstrániť
    2. :-D myslím že ještě někde u nás jezdí s těmito sedačkami, vždycky jsem se bála na ně sednout v sukni brrr :O

      Odstrániť
  12. To je tak príjemný odtieň...doteraz som ho opisovala ako zemitobordovínovo...neviem :)
    ...a teraz,že marsala :),mám takéto závesy z IKEA ,aj s nerezovými okami.....,ale keď ich fotím,tak na fotke sú fialkovoružové...
    ...toto foto vyšlo,pekná taštička,pekná štruktúra,pekný odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. .je moc krásna, t(S)aška jedna! :o*

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Saši,
    je N.Á.D.H.E.R.N.Á !!!!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dobry den. Chcela by som sa spytat ci este sijete tasky z kozenky a ci sa da u vas taska objednat? Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, nie tašky už nešijem. Pekný deň:)

      Odstrániť

Ďakujem za milé odkazy!