pondelok 20. júna 2016

espadrilky

Už je to pár sezón čo ich nosím, je to moja obľúbená letná obuv a takmer všetky balerínky som nahradila práve espadrilkami. Minulé leto som si priniesla jedny zo Španielska, no a keďže som ich vláčila celé leto odniesla si to jedna z nich peknou dierou na palci. Vyriešila som to malými kúskami kože, ktorú som najskôr na kúsku prišila a následne zalepila Pattexom na obuv. Predtým som ešte dierku na pár miestach prišila k pletenej podrážke. Zvyšok koženého oblúčika som prišila a uzlík na konci som ešte pre istotu zalepila kvapkou sekundového lepidla. Žiadne vyhadzovanie sa teda nekoná a moja zbierka tak nemá žiadne straty.


21 komentárov:

  1. ááále tak náhodou diera na palec nebola až taká zlá...aspoň sa ti vetralo :D :D :D ale musím uznať, že si to vyriešila bravúrne :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D mala som aj variantu odstrihnúť špičky, no nakoniec to vyšlo takto. Odstrihnúť môžem na budúci rok:) Ďakujem Blanka!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já se z tebe zbláznim, milá! :) Krásné to máš!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Vďaka! Aj nechcená zmena urobí svoju službu :-)

      Odstrániť
  5. To je super tunning. Lepsi nez predtim.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Och vďaka! Je to len malá zmena ale veľký osoh z nej.

      Odstrániť
  7. Dokonalá oprava, vypadají snad lépe než nové :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no nie je to teraz taká nuda! I keď s pásikmi nie je nuda nikdy;-)

      Odstrániť
  8. Ty jsi borec! Jsou snad ještě lepší než dřív. A espadrilky taky miluju! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Boží Saši,sou hezčí než předtím! :)♡

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Po dlhsej dobe som zavitala na tvoj blog a odpadla som, toto je napad storocia! Supiiiiis!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!