štvrtok 25. septembra 2014

...a zatepľujem

Samozrejme nohy v teple musia byť. Na nasledujúce chladné dni som sa tento rok pripravila. Aj mladšieho šuhajka. Ostatná mužská osádka o papučky / akékoľvek/ nestála. Nechápem, ale zvykla som si, že na boso alebo v ponožkách sa cítia najlepšie. Ja som presný opak. Takže som vďačná milému pánovi a pani z nášho mestského jarmoku, že sa unúvali a prišli s kopou krásny, teplučkých, farebných papučiek VIMKO. Vo všetkých veľkostiach aj tých najmenších. Papučky sú ušité zo 100% strižnej vlny, môžu sa prať pri 30°C a dokonca i žehliť. A čím sú výnimočné? V lete chladia, v zime hrejú! Sama som zvedavá ako to bude fungovať, ale zatiaľ hrejú. Bohužiaľ internetovú stránku som nenašla, ale môžem poskytnúť adresu z vysačky.




18 komentárov:

  1. Moc hezke! A smim se zeptat z ceho je podrazka? Ja bych si moc rada zkusila neco podobneho "spichnout" sama doma, jen moc nevim, jak na to... :-) Pekny den, Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Píšu, že podrážka je filc s vrstvou prírodného kaučuku, to je podľa mňa to pogumované po obvode ako vidno na fotke hore:). Takže držím palce nech sa podaria!!!

      Odstrániť
  2. Tak ty jsou super, na podzim naprosto ideální, takové bych brala hned :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naprosto dokonalé bačkůrky, takové bych hned brala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, trošku ako od babičky, trošku retro:)

      Odstrániť
  4. Teda vyzerajú parádne! Tuším tiež také potrebujem.... ;--D
    I keď... vždy som si doteraz myslela, že musím mať papuče, v ktorých sa noha vetrá, tak neviem...
    Zelám vám radostné dni a "nohy v teple" :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to bolo prvé čo som sa pána pýtala, lebo sa mi zdalo, že sa v nich môže potiť noha, ale vôbec. Bola som ubezpečená, že noha sa v nich vôbec nepotí a môžem to potvrdiť. Mala som aj obavu, či sa v nich nebude šmýkať po parketách ale sú úplne protišmykové a bezpečné:) Odporúčam vrelo!!!

      Odstrániť
  5. nadchli ma tieto ľahké papuče a keď ste spomenuli možnosť uviesť adresu výrobcu, tak ja by som mala záujem a dopredu ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa:) adresa: Mária Virostková - VIMKO, Vsetínska 1048/46, 06401 Stará Ľubovňa, mobil: 0907649502, údaje sú z vysačky na papučkách:)

      Odstrániť
  6. Dnes na jarmoku som aj ja kupila dcerke... Potom aj sebe a nakoniec aj hlavu rodiny som na ne ukecala... A dokonca mam prvy voanocny darcek... Aj svagrinej som take kupila...
    Zatial hreju... A su fakt eňo ňuňo

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som si tento vikend kupil tieto papuce na jarmoku v Leviciach a su paradne. Je to skvela firma, skoda ze sa lepsie neprezentuju. Ich vyrobky su paradne. Treba im trochu spravit reklamu hodim to na socialne siete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aj my sme tento rok na jarmoku kúpili našej dcére papučky a musím povedať že sú výborné. Ak by mal niekto záujem objednať, tak tu sú kontaktné údaje:
    Mária Virostková - VIMKO
    Vsetínska 1048/46
    064 01 Stará Ľubovňa
    vomko1@stonline.sk
    +421 907 649 502

    OdpovedaťOdstrániť
  9. e-mail oprava: vimko1@stonline.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Už roky rokúce nosíme tieto papuče nielen my s manželom, ale zopár ich už ponosili aj naše deti. Su úžasné. Mám od nich aj kabát, aj po rokoch nielen skvele hreje, ale aj vyzerá.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Chcela by som si objednat papuce,od vas mam ich doma ale maaaalo,dakujem,ak by sa dalo vybrat aj nie osobne bolo by super ruzbaska

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!