štvrtok, 25. septembra 2014

...a zatepľujem

Samozrejme nohy v teple musia byť. Na nasledujúce chladné dni som sa tento rok pripravila. Aj mladšieho šuhajka. Ostatná mužská osádka o papučky / akékoľvek/ nestála. Nechápem, ale zvykla som si, že na boso alebo v ponožkách sa cítia najlepšie. Ja som presný opak. Takže som vďačná milému pánovi a pani z nášho mestského jarmoku, že sa unúvali a prišli s kopou krásny, teplučkých, farebných papučiek VIMKO. Vo všetkých veľkostiach aj tých najmenších. Papučky sú ušité zo 100% strižnej vlny, môžu sa prať pri 30°C a dokonca i žehliť. A čím sú výnimočné? V lete chladia, v zime hrejú! Sama som zvedavá ako to bude fungovať, ale zatiaľ hrejú. Bohužiaľ internetovú stránku som nenašla, ale môžem poskytnúť adresu z vysačky.




16 komentárov:

  1. Moc hezke! A smim se zeptat z ceho je podrazka? Ja bych si moc rada zkusila neco podobneho "spichnout" sama doma, jen moc nevim, jak na to... :-) Pekny den, Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Píšu, že podrážka je filc s vrstvou prírodného kaučuku, to je podľa mňa to pogumované po obvode ako vidno na fotke hore:). Takže držím palce nech sa podaria!!!

      Odstrániť
  2. Tak ty jsou super, na podzim naprosto ideální, takové bych brala hned :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naprosto dokonalé bačkůrky, takové bych hned brala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, trošku ako od babičky, trošku retro:)

      Odstrániť
  4. Teda vyzerajú parádne! Tuším tiež také potrebujem.... ;--D
    I keď... vždy som si doteraz myslela, že musím mať papuče, v ktorých sa noha vetrá, tak neviem...
    Zelám vám radostné dni a "nohy v teple" :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to bolo prvé čo som sa pána pýtala, lebo sa mi zdalo, že sa v nich môže potiť noha, ale vôbec. Bola som ubezpečená, že noha sa v nich vôbec nepotí a môžem to potvrdiť. Mala som aj obavu, či sa v nich nebude šmýkať po parketách ale sú úplne protišmykové a bezpečné:) Odporúčam vrelo!!!

      Odstrániť
  5. nadchli ma tieto ľahké papuče a keď ste spomenuli možnosť uviesť adresu výrobcu, tak ja by som mala záujem a dopredu ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa:) adresa: Mária Virostková - VIMKO, Vsetínska 1048/46, 06401 Stará Ľubovňa, mobil: 0907649502, údaje sú z vysačky na papučkách:)

      Odstrániť
  6. Dnes na jarmoku som aj ja kupila dcerke... Potom aj sebe a nakoniec aj hlavu rodiny som na ne ukecala... A dokonca mam prvy voanocny darcek... Aj svagrinej som take kupila...
    Zatial hreju... A su fakt eňo ňuňo

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som si tento vikend kupil tieto papuce na jarmoku v Leviciach a su paradne. Je to skvela firma, skoda ze sa lepsie neprezentuju. Ich vyrobky su paradne. Treba im trochu spravit reklamu hodim to na socialne siete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aj my sme tento rok na jarmoku kúpili našej dcére papučky a musím povedať že sú výborné. Ak by mal niekto záujem objednať, tak tu sú kontaktné údaje:
    Mária Virostková - VIMKO
    Vsetínska 1048/46
    064 01 Stará Ľubovňa
    vomko1@stonline.sk
    +421 907 649 502

    OdpovedaťOdstrániť
  9. e-mail oprava: vimko1@stonline.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!