pondelok 9. mája 2016

labyrint

Včera večer som objavila tento jednoduchý a rýchly nápad a dnes už sa hráme. Labyrinty u nás frčia, o tom, že výborne rozvíjajú logické myslenie a jemnú motoriku ani nehovorím. Za pár minút si ľahko vyrobíte vlastný. Stačí vrchnák z topánok alebo inej krabice (ak je to potrebné lepiacou páskou prilepte niektoré vyčnievajúce kúsky kartónu vo vnútri vrchnáka), tavná lepiaca pištoľ, nožnice a drevené lekárske paličky (zoženiete v lekárni). I keď je hrana paličiek veľmi tenká, lepidlom pevne držia na svojom mieste. Ukladanie paličiek už je na vašej fantázii a náročnosti, ktorú chcete dosiahnuť. Ako to funguje v praxi kuk sem:)


4 komentáre:

  1. oooo, tak toto je bomba! parádna zábavka :D to by bavilo aj mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Blanka ja som sa hrala tiež :-) ja aj keby som nemala deti tak si takéto zábavky vyrábam pre seba!

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Za málo peňazí veľa muziky :-) a aj trochu recy!

      Odstrániť

Ďakujem za milé odkazy!