streda 8. júla 2015

letný batôžtek

Z babkinho košíka a mužových monteriek. Nezvyčajná kombinácia, ale môžem zato? Také mám proste najradšej. Potrebovala som malú letnú taštičku na večerné prechádzky, na blížiacu sa dovolenku, jednoducho niečo ľahké k ľahkým letným outfitom. Kovovými štipcami som prichytila odstrihnutý spodok z monterkových nohavíc, stroj zvládol prešitie na jednotku, okraj prehla a vytvorila tak tunel na šnúru. Pôvodne som mala predstavu, že to bude batôžtek - ananás, ale zvíťazila jednoduchosť a ľahšie kombinovanie s oblečením.


34 komentárov:

  1. Ten je milý!
    Krásný nápad, ňuch!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super napad, super provedeni ! A ta lebka za tebou je taky dobrej kousek:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super napad. Mne by sa osobne viac pacilo s dvoma uskami :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádhera, jdu hledat košík :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já tě miluju! A ten skelet v domečku taky! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si milá!!! Tá hlava je taká umelá atrapa ale radi sa ňou strašíme:)

      Odstrániť
  6. Saska, TO JE DOKONALE! MILUJEM TVOJE NAPADY A VSETKO TO, CO ZAZRACNE VYTVARAS :) SRDECNY POZDRAV UZ Z NITRY :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, ja som to už tušila:) dnes som Ti už konečne vystrihla aj novinovú taštičku, tak čoskoro píšem mail. A ďakujem za krásne slová krásnou slovenčinou!!!

      Odstrániť
  7. niekedy úplne žasnem nad tvojou kreativitou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty jsi báječná!! Miluju tvé nápady! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. toto by ma v zivote nenapadlo, megaa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Úžasné a originální, jako vy, Sašo

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To je tedy parádní!
    Krásný den
    Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Och, ty jsi recyklátorka nejvyššího stupně :). Super!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jej, ten je opravdu parádní! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!