štvrtok 21. mája 2015

doma

Dnes zopár pastelových záberov. Obrázok v rámiku od Iva. Vytvorí vám vášho obľúbeného štvornohého miláčika ako autorskú grafiku alebo maľbu na plátno. Ja milujem barzoja i keď starať sa o tú srsť...no neviem. Snáď si takého raz zaobstarám.
Neurčitá rastlinka vo váze a dnešná jednoduchá tvarohová tortička pre muža k narodeninám. Ozdobená našimi čiernobielymi fotkami a zalaminovanou "bublinou". Na číslo som použila  stieraciu fixku, takže "bublina" sa dá použiť znovu.
Tak všetko najlepšie drahý:*




23 komentárov:

  1. ty fotky na dortu jsou naprosto dokonalé ^_^, skvělý nápad =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně se ty obrázky od Iva hrozně líbí. Myslím, že Eda by si takový zasloužil! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné :-) Mimochodem, tu "neurčitou" rostlinku ve váze tipuji na proutky tamaryšku, aspoň tak mu říkáme u nás :-)) Krásné oslavy A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno áno už som to aj ja hľadala:) ďakujem budem zas o čosi múdrejšia!

      Odstrániť
  4. To je krásny nápad :)

    Veronika
    http://livingbypanicca.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tá torta vyzerá skvele milý nápad veru :)
    ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Psíkovia pekne nakreslení,všimla som si na blogu u brata...
    ...torta výtvarná,nemá chybu..Všetko dobré :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nadherne! Mam tvuj blog moc rada :))! A ten napad s dortem, uzasny!! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!