nedeľa 12. apríla 2015

3x inak

Mám to tak často, že neviem ako najlepšie danú vec/materiál použiť. Presnejšie, mám variant viac, ale hľadám, čo by  bolo "to pravé orechové". Aj táto kovová konštrukcia z tienidla nejaký čas putovala po byte. Najskôr nám visela nad hlavami v predsieni, potom slúžila ako kôš na toaleťák až nakoniec skončila ako nočný stolík. Dala som si vyrezať kruh z OSB dosky a pomocou skrutiek a plastových úchytiek na kábel pripevnila. Konštrukcia dostala aj nový sivý náter. Tak čo, ktorú variantu by ste použili vy?


35 komentárov:

  1. Líbí se mi všechny varianty,stolek nejvíc

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně lustr.

    Ale aby u vás návštěvy neodpadly vizuálním blahem už při vstupu,
    hlasuju takticky pro variantu Ložnice.

    Jseš moje nejlepší!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky Rosi, inak je dosť možné že by odpadli, lebo by uvideli tú kopu topánok, ktoré sa na fotku nezmestili:DDD

      Odstrániť
  3. Mne sa najviac páči kôš na toaleťák. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jedno lepší než druhé, nemůžu se rozhodnout, ale asi stolek... i když ten lustr je taky super. Asi by to chtělo ještě jednu kovovou konstrukci.... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, no ja ešte jednu veru mám, len o čosi menšiu a červenú, takže jej čas ešte príde:)

      Odstrániť
  5. Díky, ja som tušila, že ten bude mať úspech:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líbí se mi všechno. Lustr asi nej :) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Baví mě všechny tři, takže bych potřebovala konstrukci 3x!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jani, veru tak:) no možno aj to by bolo málo!

      Odstrániť
  8. Na střídačku! A stolek vždycky ještě o den víc... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne luster...a na just by som ho natrel este nejakou kontrastnejsou farbou k bielym stenam...aj ciernou, cervenou alebo syto zltou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten červený tam dám, ale možno pôjde na ružovo:)

      Odstrániť
  10. Lustr....!
    I když bych se asi snažila sehnat něco dost podobnýho na ten stolek....protože ten je taky úžasnej!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Jani!!! Asi navštívim nejaké starožitníctvo:) alebo budem šmírovať okolo kontajnerov:)))

      Odstrániť
  11. Pěkně na střídačku, každý den něco jiného.... a kdo ví, třeba mezi tím vznikne ještě pár dalších variant :-) Krásný den A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júúú veru pravda, ďalším sa brániť nebudem:)

      Odstrániť
  12. Hlasuju pro (prozatím:-)) konečnou stanici!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. jé to se mám, že se tu můžu kochat!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Odpovede
    1. Ďakujem kočky, zdá sa, že tu máme dva hlavné tábory:D

      Odstrániť
  15. Luster :).....potom stolik....potom kôš....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mne sa páčia všetky varianty....luster je super...možno to nieekedy ešte zmeníš na niečo...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mne sa páči stolík, ale ešte bych ho oplietla. Momentálne ma baví paplet. Ale ako lampa tiež nebolo zlé využitie. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ali, nádhera .... můj "favorit" je ten lustr !!!!!! Miluji tvé recyklace ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!