piatok 22. augusta 2014

kvetináč

Víkend za dverami, čo tak dať si jeden mini návod ako vylepšiť klasický hranatý plastový kvetináč s bylinkami. Toto leto som sa aj ja konečne odhodlala a zasadila si ich /aspoň do kvetináča na okno/ Bolo to však trošku hrrr a ten plasťák mi proste ťahal oči. Takže som použila odstrihnutý pás z bambusovej rolety. Za ňou, v kúpeľni, v jednom z našich výklenkov v stene schovávame čistiace potreby a iné propriety. A keďže rozmer rolety bol len menší alebo väčší ako výklenok, muselo sa strihať, samozrejme súmerne z oboch dĺžok:) To čo ostalo som starostlivo /ako inak/ odložila a /ako inak/ opäť použila.

 odmerajte obvod kvetináča...

...na oboch koncoch odstránte nepotrebné paličky...

...dobre zauzlite...

...spojte drôtom.




4 komentáre:

Ďakujem za milé odkazy!