streda 27. februára 2013

bábka


 Ako dieťa som premýšľala, že by sa mi páčilo hrať bábkové divadlo.Cestu k tomuto snu som žiaľ nenašla (možno mi nebola súdená), alebo mala táto predstava nabrať inú podobu ako som čakala. Bábky - hračky som predsa len začala šiť, tutu a divadlo si občas amatérsky zahrám v DDS "Napíšte si výpoveď". Pred pár dňami (keď som šila jednú z nových hračiek) mi môj starší syn pripomenul tento zabudnutý sen vetou: "Mami, aj ja by som chcel niečo tvoriť alebo šiť..." A keďže je to u neho ojedinelý a krátkodobý úkaz, treba sa ho hneď chytiť, aby sa náhodou rýchlo nevyparil. V podstate túto jednoduchú bábku vymyslel on...

materiál: látka (lepšie pevnejšia), nožnice, kladivo čierna fixa, dve paličky (špajdle, bambusové...), motúzik, kovové nitovacie dierky

 ...na látku nakreslíte a vystrihnete postavičku asi 50cm vysokú...

...podľa návodu na krabičke nabijete nitovacie dierky na ruky a 2x na hlavu a priviažete motúzik...

...druhý koniec priviažete o paličky, ktoré slúžia na pohyb, jedna na ruky, druhá udržuje vzpriamenú hlavu...


...decká mali radosť...
...jeden z nového kamoša...
...druhý z tvorby...
:)





2 komentáre:

  1. I think this is such a great way to use children's artwork! I'll be sharing this soon on The Crafty Crow!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Thank you very much!!! I´m pleased!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!