utorok 23. decembra 2014

príprava

Tá je dôležitá. A preto, ak má mladší šuhajko dostať pod stromček detský riad a potraviny, musí mať najskôr detskú kuchynku. Takže dnes sme na nej popracovali. Ako základ polica LACK, úchytky SATTA, nepotrebná antikorová miska prichytená jednoducho a rýchlo samolepiacim suchým zipsom a čierna samolepiaca fólia. Minimalistický vzhľad, vhodná aj pre malých pánov, s bedničkou na budúce riadiky a iné propriety. Neskôr možno ešte pribudnú malé detaily ako tabuľka na písanie alebo vešiačiky. Nachystaná čaká ako si ju zajtra zariadime. 
Vám prajem krásny Vianočný čas, aby ste ho trávili menej v kuchyni, a keď už, tak v tej mini a s deťmi.




17 komentárov:

  1. Alex, vypadá to úžasně !!!!!! Už se moc těším na fotky, až bude v provozu !!!!
    Přeji ti krásné a pohodové Vánoce ...... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krása Saši! Chci taky!:)ten box!krásný nápad s tím sucháčem!:)a vůbec, hrozně se chci podívat k vám do dalších koutků:)krásné svátky přeju moc! A určitě ukaž i zbytek:)já tě hltám!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi, ďakujem krásne. Keby si vedela koľko som sa na ten kútik chystala, no večnosť. A realizácia pritom bola veľmi rýchla, ale všetko má asi svoj čas.

      Odstrániť
  3. srdco ti posielam a najkrajšie sviatky prajem, nech si stále taká inšpiratívna pre svoju rodinu ako aj pre okolie a pre nás :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. :)som si Ťa v nej predstavila, prídem Ti vyrobiť Oli!!!

      Odstrániť
  5. Krásná kuchyňka :), och, och. Taky přeju krásné Vánoce :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katka, aj ja som ochkala spokojnosťou keď som ju dokončila:)

      Odstrániť
  6. Je perfektná, asi sa inšpirujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Toto je brutálna kuchynka, Saška, nedávno som objavila tvoj blog, už som to možno aj písala, ale mám podobné chute ako ty :) Vždy tu nájdem niečo nové, krásne veci robíš! Len tak ďalej, Maťa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem Maťka, veľmi si to vážim a vítam Ťa u mňa:)!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!