pondelok 17. februára 2014

karamelová ťava

Mám veľmi rada túto farbu. Trochu karamelová, trochu ťavia. Myslím, že taká mňam a aj univerzálna. A tak sa teším z novej tašky - kabelky, ktorú som ušila zo starej koženky, čo mi tu ostala po babke Milke. Z jednej strany prešívaná trojuholníkmi, z druhej hladká, s textilnými popruhmi. A ešte z našich dvoch staronových stoličiek. Kúpila som ich na bazoši ešte na jeseň a stále som hľadala pre ne miesto. Jedna zatiaľ skončila ako nočný stolík, druhá v  kuchyni. A aká farba momentálne dominuje vo vašom živote?




27 komentárov:

  1. Karamelová nejlepší! A ty židle... Ach!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však Jani:), som veľmi rada, že som tie stoličky nakoniec kúpila. Píšem "nakoniec" pretože získať ich bolo celkom zaujímavé ale o tom som písať nechcela, lebo by to bolo nadlho:)

      Odstrániť
  2. tato farba je konstantne moja naj a popri nej sa striedaju rozne ine, sezonne..btw taska je supr!, pripomina mi tuto z choices: http://www.choies.com/product/new-style-folded-bag-in-white /s prizmurenim obidvoch oci/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Kati šak Tebe sa krásne táto farba hodí k hrive:), o tom niet pochýb! Nejaká podobnosť s tou mojou tam je, hlavne tá geometrická:)

      Odstrániť
  3. Taky miluju tuhle barvu a tvá taška je hifi stereo! Jsi dobráááá!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je nádherná, fakt mňam :). A židle taky super!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. farba je naozaj skvelá a taška sa ti naozaj podarila :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  6. taky moje oblíbená :-), teď u mě vede bílá a šedá. Krásně nafoceno

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, šedá a biela sú super, aj v šatníku:)

      Odstrániť
  7. Hehe, taky mám momentálně místo nočního stolku starou židli :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že je to zaujímavé používať bežné veci aj na niečo iné ako sú určené:)

      Odstrániť
  8. Tak tá taška je wow! Normálne by som ju chcela :D A navyše mám veľmi rada karamelovú farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mně se ta taška zdá taky naprosto nádherná. Repinuju ji do boardu The most beautiful bags.)
    http://www.pinterest.com/irinovak/the-most-beautiful-bags/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Iri:), teším sa, že práve tá moja je v tej tvojej krásnej zbierke, naozaj super kúsky. Už ich len nejako získať, čo?:)

      Odstrániť
  10. ooo tak takú tašku by som brala aj ja :) farby i vzor.. všetko krásne ladí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pekna taska. To presivanie sa vydarilo, pasuje k tej kozenke. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásna!!! V jednoduchosti je krása!!!
    ťavia je super, momentálne u mňa vedie biela...ešte milujem fialovú a staroružovú ;)
    krásny deň, blog je skvelý!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To trojúhelníkové prošití je naprosto skvělé! A židle taky.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ¨Tak tohle je přesně moje barva, už dlouho. Akorát jí říkám koňaková a moje kamarádka zase téhle barvně říká medová ... Dokonce to dopadlo i tak, že jsem si kvůli tomu nechala přivézt do Curychu starý prádelník od rodičů. Protože je taky koňakový - medový, je ze soupravy "ložnice" ke které patřil i tenhle stolek: http://www.janavalachovicova.com/2014/01/brno-photo-light.html

    A ta taška je vážně moc prima a židličky jakbysmet!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jani, no myslím, že my ženy dokážeme povymýšľať toľko druhov - názvov farieb, že mužov z toho poráža:DDD

      Odstrániť

Ďakujem za milé odkazy!