pondelok 7. apríla 2014

ďakovacia darčekovačka

Tak nejak som nazvala moje poďakovanie za to, že si nájdete čas podeliť sa so mnou o myšlienky, slová, nápady, inšpiráciu a napísanie zopár milých slov, ktoré povzbudia a nakopnú ďalej.  Ja si váš čas strávený na blogu vážim, a o to viac sa teším, ak vám niečo prinesie, či už nápad alebo len úsmev na tvári:) A keďže skúšam vytvoriť takú mini jarnú kolekciu zápisníčkov a niekde sa začať musí, tak sa rada podelím o prvý z nich. Stačí do komentára napísať e-mailovú adresu a ja v nedeľu 13. apríla vylosujem jedného z vás.

♥Ďakujem vám mojich milých 100♥



24 komentárov:

  1. Většinou nic nevyhraju, toto je ale tak krásné, že aspoň zkusím štěstí :-). Simona (bymrscarrot@seznam.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. xxmajixx95@gmail.com
    :) podarenýýý

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ... od momentu, ked som nasla uplnou nahodou - aj ked viem, ze nahody neexistuju - Tvoj blog, tak stale ho mam na pracovnej plohe mojho pocitaca a kazdy den cakam, ci nepribudol nahodou nejaky novy post!!! A ked je nejaky novy vpis tak vtedy robim si taky maly sviatok :D velmi sa tesim, ze je recyveciblog a zelam zo srdca, aby nikdy sa neskoncil a aby jeho majitelka mala strasne strasne vela inspiracii a tvorivych napadov :) cmuk z Polska :*
    gosia.dambek@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeej toto je fakt že zlaté :) kiežby bolo aj moje :)
    z.martincova@hotmail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělé, moc ráda se sem chodím kochat! V.Belikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. prekrásne! :-)
    anetcernakova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobrý den, hlásím se taky!!!, Mám ráda Váš blog, máte naprosto super nápady a doufám, že se nebudete zlobit, pokud se u Vás někdy v budoucnu "inspiruju" ... :o)
    romi.d@centrum.cz
    RD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. :) Ďakujeme!

    letitia.tiba@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc díky za skvělé inspirující nápady! :)

    Lucy.lxv@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aj ja ho chcem!:) ivanahodasova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. moc se mi líbí vše co děláte a i myšlenka recyklování... taky se o přetváření k dalšímu užití pokoužím... ovšem s mnohem méně profi výsledky :)

    je krásný a tak se taky hlásím :´) lejimada@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásny :) Rada sa inšpirujem vaším blogom,pretože máte skvelé nápady a vždy jedným očkom mrknem či tu nepribudol nový príspevok,a ak áno,hltám každé jedno vaše slovo :)
    s.hamerska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. dmatiaskova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To by byl krásný úlovek Saši....od Tebe...OD TEBE....pa Vokopka
    (vokolkovapa@seznam.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ju je velmi pekný zápisníček, vdaka za váš blog :) vždy ma nejak nakopne, čo by som doma ešte vedela prerobiť a dať tomu novú tvár :)
    marczyova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Váš tvorivý postoj k životu a veciam mi je niečím veľmi blízky.
    Zápisníček sympatický... veľmi pekný ako darček.
    Aj ja mám záujem! eva.bacinska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. trinitka@gmail.com
    Majte krasny den... :) Vas blog je krasny a patri medzi oblubene v mojich zalozkach.. Rada kliknem co mate nove a co ste prave nove objavili a vytvorili.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Milá soutěž, děkujeme! Moc ráda sem chodím, má to tu ducha;-).
    klara007@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. krásny darček :) Taký ňuňu :) A vlastne celý tnto blog je mojim malým útočiskom pred krutou realitou štátnicového obdobia ... Veľa síl a kreativity do budúcna prajem :)

    dzadikova.v@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásný diář, ten by se mi dóóst hodil :))))) A samozřejmě krásný blog. Martina
    MaTF@tiscali.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Dobrý nápad.
    Petaflak@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!