piatok 20. septembra 2013

kamoška Mollie

Moje ponuré nálady sú zažehnané, pretože nasledujúce studené ročné obdobia si budem spríjemňovať s Mollie. Je to taká moja nová "kamarátka". Dnes mi zvihla náladu len taký fukot. Novinka spomedzi časopisov, typu - pre šikovné ruky - ale táto je prvá, ktorá ma fakt dostala. Mladistvý vzhľad, príjemný papier, super nápady, jednoduchšie i zložitejšie, tipy čo na seba i do bytu, tipy na blogy...Všetko prehľadné, skvele nafotené, plno farieb. Jednoduch svieži závan nápadov. Vrelo odporúčam všetkým kreatívnym dušičkám:)




4 komentáre:

  1. Tak teď těžce závidím.... Hned jsem zkoukla stránky časopisu a zjistila, že se do čr nedováží... Takže nic..... Vypadá to moc dobře!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma mrzí:(, viem, že by si našla to svoje:)

      Odstrániť
  2. Já taky závidím,pár čísel mám tak různě sesbíraných,možná,že bude třeba někdy i v ČR.
    Přeju hezký,tvůrčí víkend...B.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že sa v ČR skoro objaví, vôbec som nevedela, že ide vlastne o akýsi svetový projekt ale už som v obraze:) Tak sa hádam cez ten víkend do niečoho opäť pustím...a ďakuje, podobne!

      Odstrániť

Ďakujem za milé odkazy!