utorok 12. marca 2013

spomienka zavesená na dverách...

Tak som si včera našla čas a keďže som mala chuť na nejakú jarnú dekoráciu, prehrabala som sa tými čo už doma mám. A našla som. Tento veniec z klbiek vlny, priadze a nastrihaných pasikov z trička, ktoré zostali mojej mamine z jej štrikovacích zápalov. Ako deti nás vždy zasypávala svojimi výtvormi, niekedy viac, niekedy menej vydarenými:), aspoň ja som to v tej dobe tak vnímala. Som Ti ale vďačná mami, za to, že si mi ukázala čaro ručných prác, najmä šitia, pretože štrikovať som sa nenaučila dodnes, aj keď som párkrát začala. Ale naspäť k vencu. Keďže je z minulého roku návod len písomne, ale jednoducho...

 ...vytvoríte si niekoľko rôznofarebných klbiek rôznych veľkostí a tie postupne prilepíte tavnou pištoľou na polystyrénový veniec, lepiť začnite od najväčších klbiek...

...hotovo...
...a tu je malá spomienka na detstvo a na tie mamine vestičky a svetríky, ktorých zbytky visia dnes u mňa doma...
...s rodičmi a bratom, ja som tá staršia:)...

...a jedna školská, tá v strede v bledoružovej vestičke, bola som strašne naštvaná lebo som večer zaspala so žuvačkou a mamina ma v noci musela takto ostrihať, lebo som z nej mala polepenú celú hlavu:)))...


2 komentáre:

  1. Ahoj,tvůj blog nemá chybu,skvělé nápady a tak...
    Zdravím,B.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujeeeeeem, naozaj poteší pozitívna reakcia, teším sa:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!