piatok 23. augusta 2013

som šťastná...?

Často mávam hlavu v oblakoch alebo hlavu ako balón(nie plnú vzduchu, či  úplne prázdnu), ale takú veľkú a  plnú myšlienok a pocitov, na ktoré som sama prikrátka, ktoré neviem skrotiť a upratať. Ale posledných pár dní je to inak. Som akási (s)pokojnejšia, šťastnejšia či čo...Nieže by som inokedy nebola ale posledné dni som, tak akosi, viac. Inak. Nestresujem, neľutujem, nehľadám chyby...vnímam maličkosti, tie príjemné, akoby sa diali posledný krát, to čo si prajem sa vždy nečakane objaví či stane, čo nestihnem ma netrápi...S kľudom v duši a myšlienkach si len tak poletujem a teší ma, že život, aj keď nie je ideálny, hýbe sa správnym smerom. Viem, celé to znie ako obrovské nafúknuté klišé, no chcela som to mať  čierne na bielom, nech uverím, že je to naozaj tak...a pre istotu, pre časy budúce.

 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milé odkazy!