piatok 27. marca 2015

knihy 2.

Znovuobjavená knižka z detstva. Bola mojej mami a ja som ju nikdy nečítala, len listovala a listovala a listovala a nedokázala som sa nabažiť ilustrácií Dagmar Berkovej. Snové, tajomné až strašidelné kresbičky mi ostali v pamäti, no knižka zmizla. Ani by som sa nečudovala keby jej narástli nohy a jednoducho niekam odišla. Myslím, že by to bolo absolútne v súlade s fantazijným svetom pána Carrolla a spomínanými ilustráciami. Tie sa mi tak nečakane vedeli vybavovať v pamäti až mi to nedalo a podarilo sa mi jeden krásne zachovalý kúsok objaviť v košickom antikvariáte...a potom už len déjá vu...húsenica s fajkou, Elenkina hustá dlhá hriva, čudný (asi všetci) Klobúčnik, levitujúca mačacia hlava, namosúrená Srdcová kráľovná, všade samé karty, Tidli a Fidli, vajcočlovek...

...a tak som si zaobstarala aj ja niečo "fany" (plastový buldog je pískacia hračka natretá na bielo)))

6 komentárov:

  1. Jéj, ja som túto knihu poznala vždy iba ako Alicu v ríši divov a s ilustráciami od Brunovského.
    Takto to skoro pôsobí ako iná celkom kniha. (je to ona, však?)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je to vlastne Alica, keď som ju zháňala každý mi spomínal len tú od Brunovského, ale ja som vedela, že to on určite neilustroval.

      Odstrániť
  2. jej, nadherna je, tie ilustracie su carovne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Mám ju veľmi rada...a buldoga tiež:), ďakujem Jani!

      Odstrániť

Ďakujem za milé odkazy!