utorok 25. marca 2014

čože???

 Tak teraz si asi niektorí poviete: "Tá fakt nie je normálna!!! Šiť z kuchynského plastového prestierania???" No ja by som rada aj niečo iné, ale keď mi ich teta poslala s tým, že veď ty už z toho čosi vymyslíš, prvé čo ma napadlo po priložení k sebe, že to by bola super bláznivá listová kabelka. Vždy som v obchodoch pokukovala po lesklých červených lodičkách alebo kabelkách, ale neuspela som s tým u môjho drahého. Akosi mu to evokovalo niečo hriešne, skazené...no veď vieme o čom hovorím:). Tentokrát to ale bude musieť predýchať. Je dostatočne veľká na všetko potrebné, pekne drží tvar a je tak trochu...uletená. V kombinácii s pastelovožltým zipsom a šikmým prúžkom pôsobí (aspoň na mňa) tak trochu letno a šťavnato.
       
 
...na jedno prestieranie som z vnútornej strany nakreslila trojuholníky, ktoré stačí už len prešiť niťou vo farbe zipsu, nech pekne vynikne. Ja som nakoniec prešila len časť. Ceruzku na vnútornej strane jednoducho stačí vygumovať...

 
...našijete zips najskôr na jednu, potom na druhú podložku...

 
...potom zošijete dokopy a na spevnenie dna našijete šikmý prúžok vo farbe zipsu...




35 komentárov:

  1. ty si blazen :D obedovat na kabelke, to uz je aky styl ,) a geometricke tvary su supeer, aj ja chcem nieco take!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD si zabila ale ešte som na nej nejedla, no ak by bolo treba, tak prečo nie. Kati nemám problém ušiť len treba zohnať materiál:)

      Odstrániť
  2. Tak to je bezvadné! Skvělé... Super nápad!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj ďakujem za pozitívne reakcie, trošku som sa toho bála:)

      Odstrániť
  3. waw, no teeda, úplná paráda, materiál je krásny, pekne sa leskne a to prešívanie je nápadité! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Vivi, no ja som v prvom momente ani nevedela, že je to prestieranie. Trošku netypické, že:)

      Odstrániť
  4. heh :-D parádní, takové myšlenkové pochody jsou skvělé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já čumím, to je neskutečné, bavíš mě víc a víc. Krása :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Priznám sa, že fotiť ma niekedy baví viac ako výroba samotného výtvoru :) Ďakujem krásne!!!

      Odstrániť
  7. Madam, padám! To by mě ani ve snu nenapadlo! Ale myslím, že stojí za to nechat si to patentovat!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Óóó ďakujem, že napadlo ma to tiež, porozmýšľam:DDD

      Odstrániť
  8. Nádhera! Vaše nápady zbožňuju a moc ráda Vás sleduju. Díky za moře inspirace :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, ďakujem milá Veronika a nie je vôbec zač:)

      Odstrániť
  9. Tato prostírání jsme kdysi doma u rodičů také měli, kdyby mi je máma dala, asi bych je vyhodila a toto by mě vůbec nenapadlo..... a přitom je to super nápad :-). Simona

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čakala som, či niekto nezareaguje, že má také doma:DDD Ďakujem Ti!

      Odstrániť
  10. Čože??:) Akú ty máš fantáziu!! Bežím hneď nakupovať do Domácích potreb!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)))Vďaka, tak nech natrafíš na nejaké parádne!

      Odstrániť
  11. ♡ tak to je luxus! :)) Líbí se mi ty trojúhelníčky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Je naprosto skvělá, stejně jako celý Váš blog! Nedávno jsem Vás náhodou objevila a (s dodatečným dovolením?) uložila do svých oblíbených blogů...
    RD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem !!! Samozrejme sa teším a vítam Vás u mňa:)

      Odstrániť
  13. Náhodou, já tě strašně obdivuji, že dokážeš vytvořit z něčeho tak obyčejného a fádního módní kousek! :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!