pondelok 3. februára 2014

...

Malé drobnosti, ktoré vzišli dnes z mojich rúk. Po nejakej dobe som opäť trošku kreslila ceruzou a nie niťou. Malé milé kozľa, ktoré by malo zdobiť etiketu domáceho kozieho mliečka. Mimochodom, výborného. V pozadí aj materiál na realizáciu pripravovaných nápadov, tak snáď sa podaria. Plány sú, predstavy tiež, sníva sa mi o nich a keď zaspávam vidím ich hotové. Aj ten vatelín mi nedá spávať, stále je pre mňa inšpiráciou. Len tak halabala odstrihnutý kus skončil v ráme....a ja sa od zimy bambuším vo flísovom šále zo sekáča. Túto zimu už celkom pekná zbierka.




8 komentárov:

  1. Ty vies tak nadherne kreslit? To ja dokazem tak akurat slniecko, kvetinku, auticko...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jane, veľmo:) No vyšla som trošku z praxe ale snáď bude kamarát spokojný...a slniečko, kvetinka, autíčko sú základ aj pre mňa teraz na MD:D

      Odstrániť
  2. Ten bych si hned taky pověsila!:)a koza roztomilá:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) v určitom uhle sa mi zdá, že tam visí nejaká parádna grafika, díky Zuz!

      Odstrániť
  3. Opět báječný nápad, ta plsť je skvělá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veronika ďakujem, len také drobnosti ale tešia. Pekný večer!

      Odstrániť

Ďakujem za milé odkazy!