sobota 4. júla 2015

druhá/ice cream

Prvú farbu koženky, z ktorej som sa rozhodla začať šiť kabelky a tašky s vlastným menom som vám už ukázala. No aj keď to spod stroja lezie v mojom prípade ako z chlpatej deky, tu je opäť jedna pre neznámu slečnu. Veeeľmi letná. Jemne pastelovo chladivá a nemôžem si pomôcť pripomína mi zmrzlinu. S ružovou podšívkou a mintovým zipsom.So strapčekom...ako inak.
A moja radosť, kvetinka od žiačky. Na začiatku šk. roka ma trochu všetci strašili, že to s ňou nebudem mať ľahké, ale bolo to inak. Našli sme si cestu k sebe a získali si jedna druhú. To objatie medzi dverami ma  v tom len utvrdilo.


12 komentárov:

  1. Ta je fajna. I ten strapec je na ni super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, strapček je taká čerešnička na torte:)

      Odstrániť
  2. Krásná (i podšívka!!! :)) a kombinace s mint sukní a bílým trikem je skvěle letní. Květina je nejvíc, slečna ji pro tebe moc hezky vybrala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka ďakujem Ti a veru kvetinka ma veľmi očarila!

      Odstrániť
  3. Mint a indigo modrou letos v létě "žeru" :) Pěkný!

    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To asi preto more a vodu čo v lete vyhľadávame, ja žerem strááášne veľa zmrzliny:DDD

      Odstrániť
  4. Krásná kombinace barev, Sašo! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je nádherná :)! A květina, ach :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľká vďaka Kati, tak som si aj ja vzdychla keď som ju zbadala.

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Ďakujem!!! Už je fuč, no ja som si ju veru chcela nechať:)

      Odstrániť

Ďakujem za milé odkazy!