štvrtok 2. mája 2013

žltá...

Sú dni kedy mám toho vyše hlavy a aj napriek tomu, sedím len tak nečinne a premýšľam...stáva sa...možno aj vám. Namiesto toho, aby som sa konečne rozhýbala, lebo sa tá robota a nedokončené veci čochvíľa na mňa zosypú, sedím... sedím a sedím a jednoducho sa mi....nechce. Tak som sedela aj dnes, hľadela pred seba a vtom som si uvedomila, že mi je aj napriek tomu zhonu príjemne a ja som akási pokojná. Môže za to žltá. Akosi sa naakumulovala na našom kuchynskom stole a vytvorila ten fajn pocit. Žltý banán(takmer prezretý), žltý svietnik prerobený zo stojana na vajíčko na mäkko,

žlté ruže od manžela, žltý citrón, ktorý ostal z ranného čaju. Obyčajné žlté veci, dokázali veľké veci. Konečne skončila šedá zima a začalo jarleto-nové ročné obdobie. Svitlo mi...Tá žltá ma prebrala...Idem niečo robiť:)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milé odkazy!